reede, 1. veebruar 2008

Heihei

Ma tean, et ma pole siia enam ammu midagi kirjutanud. Ma arvasin kogu aeg, et pole eriti mõtet. Tavaline igapäevane elu.
Ja ma ei tea kas keegi üldse vaevubki enam mu blogi vaatama, sest juba paar kuud on siit vastu vaadanud üks ja seesama postitus.
Tegelikult tahtsin ma öelda seda, et kui meelde tuletada sisi see blog sai loodud suvel kui ma olin Järvseljal ja teid, mu kalleid sõpru (neid väheseid, kes üldse mu blogi lugeda on vaevunud), nii vähe nägin. Ja teist nii vähe kuulsin. Ja teie minust ka. Siis hoidin ma teid ju selle blogi abil minu maailmaga kursis. Varsti võib aga see uuesti juhtuda ning sisi hakkan ma jälle siia aktiivsemalt kirjutama. See pole küll lubadus, sest mulle ei meeldiks kui ma sellest kinni pidada ei saa mingitel põhjustel. Ja noh, teate mu mälu küll, võib juhtuda lihtsalt, et see veab mind alt. Aga ma püüan.
Eks te ilmselt teate ka millest jutt on nii et jääme ootama kuidas asjad kulgema hakkavad.

3 kommentaari:

Helene ütles ...

Ootame uusi postitusi, Maris, see, et keegi ei kommenteeri, ei tähenda, et keegi ei mõtleks... :)

Krustok ütles ...

Millal siis see järgmine tuleb......

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.