teisipäev, 23. oktoober 2007

Sünnipäevapäevapäev

Sünnipäev on lahe päev. Eriti kui hommikul üles lauldakse tordiga ning saab küünlad ära puhuda ja värki. :) Suur tänu Teelele ja Geenile sellise uudse sünnipäevahommiku eest! Pole kunagi sellist olnud, ausõna. Ja kunagi pole mulle nii palju inimesi palju õnne kah soovinud. Mis siis, et netis, aga noh, ikkagi! :D Kuigi isiklikult kätte saada õnnitlusi on ikka oi kui palju parem.
Ja tänakski Renet, kes tuli eile peaaegu öösel, et mulle õnne soovida ning lill anda (lemmiklill, mis on lemmikvärvi ka veel! Ja täiesti juhusliklt :P ) just peale seda kui ma olin dušši alt tulnud ja juuksed olid jube sassi ja märjad :P Aga noh, ta ehk harjus ära sellega suvel. :P
Ja siis veel muidugi Ivot ja Airiini, kes tulid täna päeval kohale, et mind õnnitleda isiklikult. Ja Karinit, kes saab ehk homme kooki. Seda sama mille jaoks Geen küpsiseid oma kapis purustas, et äkki mina lähen vaatama et mida nad mässavad seal. :D See oli naljakas. Ma sain ju kohe aru mis värk toimub. :D Panin klapid pähe ja lasin ennast üllatada. :P Sest üllatused on üldjuhul toredad. :)
Ah jaa, tänan neid kaa kes mulle veel misiganes moel õnne soovisid või veel soovivad. Tänud südamest igal juhul!
Ja siis veel palju õnne kõigile eilsetele(Sonse, kallike), tänastele(onu Raivo ja Priit) ja homsetele(Tõnis) sünnipäevalastele! Teistele kah. Kõigil on õnne vaja. :P Ja ma pole nii kitsi, et ei jaga seda. :)


Kahjuks ma ei tea ühtegi NORMAALSET sünnipäevalugu hetkel, seega kuulake midagi väga ilusat ja kergelt kurva alatooniga. Omal vabal valikul, aga kuulake. Ja kuulake alati ikka sõnu ka. Näiteks Christina Aguilera - Beautifuli kuulan mina Gary Jules - Mad Worldi vahele.

Jah, mina olengi kurvameelsus.

Ma õpin siis keskkonnakeemiat edasi nüüd.

Kommentaare ei ole: